torstai 10. toukokuuta 2012

Ruta Mayalle :P

Elikkä huomenna alkaa sellane noin 2 viikon mittainen AFS:n järjestämä matka, jonne melkeen kaikki vaihtarit on menossa.
Eilen oli mun viimeinen koulupäivä ja oli hieman haikeaa. Oon varmaan monta kertaa sanonu, että tykkään mun koulu alueesta täällä ihan hirveesti ja tuli tosi surullinen olo kun sieltä pois kävelin....
;( Muuten viimein mulle annettiin koulun sellanen oppilaskortti, jolla oisin saanu kirjoja koulun  kirjastosta lainattua ja silleen -.-
Joitain kavereita aion vielä lomalla nähdä...
Tässä kun lähtö lähestyy (puuttuu kai 1kk ja vähän päälle)
oon alkanu muitaki asioita joita tulee ikävä miettimään.
CAFE EL JAROCHO! On tän mun asuinpaikan Coyoacanin erikoisuus. Se on kahvila merkki ja niitä löytyy vain Coyoacanista. Mutta täällä niitä onkin joka kulman takana.
Suomessa en ole IKINÄ kahvista tykänny ja täällä mut pakotettiin Jarochoo juomaan ja rakastuin ihan täysin <3


Coyoacanin taide Bazaari.
Tänne mennään aina viikonloppuisin sillon tällön siskon kaa ja aina tarttuu mukaan jotain :P
Ja Coyoacanin keskuksen täytetun churrot on kans Mexico Cityn parhaimpii <3

1 kommentti:

  1. Myydäänkö tuolla kahvilassa paikallisia kahvipapuja? Jos myydään, niin tuo tuliaisiksi, nii mä voin sitten yrittää keittää sulle ikävää lievittämään meksikolaiset sumpit :)
    Hauskaa ruta Mayaa!

    VastaaPoista